Pauline Voortman

Pauline Voortman heeft een bedrijfskundige achtergrond (Interfaculteit Delft 1982) en is haar professionele carrière begonnen als HR Professional. In 2000 werd zij trainer/adviseur bij een Nederlands organisatieadvies-en trainingsbureau. Vanaf dat moment kreeg zij oog voor het belang van goed communiceren in organisaties. In 2012 is zij gepromoveerd  aan de Erasmus Universiteit op het onderwerp “vertrouwen in organisaties”. Pauline heeft als missie leiders en professionals in organisaties bewust te maken van het belang van een cultuur van vertrouwen als voorwaarde om wendbaar, creatief en innovatief te zijn. Zij gaat graag samen met leidinggevenden of met teams op zoek naar datgene wat hen bindt, hun bedoeling, naar de waarden van waaruit zij dat willen doen en naar de manier waarop zij dat samen voor elkaar kunnen krijgen.

Haar persoonlijk statement is:

 

De goede dingen doen, op de goede manier, zo werk je aan (zelf)vertrouwen!”

Nieuwsbrief Nassau Group

Nieuwsbrief Nassau Group

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Bedankt, u heeft zich aangemeld! Controleer uw e-mail inbox voor een bevestiging.